Suoritimme asiakkaan vuoden 1998 Corollaan kytkinremontin.
Aloitimme irroittanmalla kaiken joka kiinnittyi vaihteistoon. (Starttimoottori, vetarit, vaihteensiirtimet, moottorinkannattimet, liittimet)
 |
| Vetarit irti |
 |
| Vaihteensiirtimet irti |
 |
| Kannattimet irti |
Sitten vain irroitimme itse vaihteiston pultit ja nostimme vaihteiston pois autosta lattialle.
 |
| Vaihteisto tuettuna vaihteistotunkilla kun irrotetaan vaihteiston pultteja |
 |
| Vaihteisto irti |
Irroitimme kytkimen ja laitoimme uuden kytkinlevyn, kytkimen paininlevyn ja painelaakerin paikoilleen.
 |
| Uusi ja vanha kytkin vierekkäin |
Kun autoa kootaan kannattaa ensiksi laittaa kytkimen työsylinteri kiinni ja testata tuntuuko kytkin toimivan, ettei kokoa turhaan koko autoa ja joudu purkamaan uudestaan kun kytkin ei toimikaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti