Suoritimme asiakkaan vuoden 1998 Corollaan kytkinremontin.
Aloitimme irroittanmalla kaiken joka kiinnittyi vaihteistoon. (Starttimoottori, vetarit, vaihteensiirtimet, moottorinkannattimet, liittimet)
|
Vetarit irti |
|
Vaihteensiirtimet irti |
|
Kannattimet irti |
Sitten vain irroitimme itse vaihteiston pultit ja nostimme vaihteiston pois autosta lattialle.
|
Vaihteisto tuettuna vaihteistotunkilla kun irrotetaan vaihteiston pultteja |
|
Vaihteisto irti |
Irroitimme kytkimen ja laitoimme uuden kytkinlevyn, kytkimen paininlevyn ja painelaakerin paikoilleen.
|
Uusi ja vanha kytkin vierekkäin |
Kun autoa kootaan kannattaa ensiksi laittaa kytkimen työsylinteri kiinni ja testata tuntuuko kytkin toimivan, ettei kokoa turhaan koko autoa ja joudu purkamaan uudestaan kun kytkin ei toimikaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti